? ??????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.6 (32 Ratings)??26 Grabs Today. 37456 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????Night Hearts (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (60 Ratings)??25 Grabs Today. 27354 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Julai 25, 2009

SEGALANYA BERMULA.....


Alhamdulillah wa syukrillah...
Sama-sama dipanjatkan kesyukuran kepada Allah swt kerana dengan kasih dan sayang Nya kita masih merasai dan menikmati pelbagai nikmat yang tidak terhitung oleh kita.
Bermulanya hari ini, hari yang telah merubah aku untuk menjadi lebih matang dalam pengurusan dan hari yang telah meletakkan aku pada satu posisi yang sangat berat untuk dipikul. walaubagaimana pun semua ini aku terima dengan seadanya kerana aku tahu malah pasti serta yakin Dia lebih mengtahui segala sesuatu yang lebih baik berbanding hambanya.
alhamdulillah dipanjatkan kesyukuran kepada Allah kerana telah melancarkan perjalanan majlis Mesyuarat Agong Persatuan Mahasiswa Sains UPSI bagi semester ini. perlantikan dan taklifan yang disandang oleh diri sendiri dan juga sahabat sahabiah sekalian bukanlah hanya diatas kertas sahaja. malahan, taklifan ini telah Allah catat untuk kita laksanakan dengan sebaik- baiknya.
persoalan yang timbul dalam benak hatiku adalah adkah aku mampu menanggung dan menjalankan tanggungjawab ini dengan sebaiknya? aku bukanlah seorang yang hebat tetapi untuk menjadi seorang yang hebat itu adalah salah satu daripada impian dan matlamatku. aku juga sedar bahawa pemilihan ini adalah berfaktorkan kepada kekuatan dan kebolehan seseorang. kita tahu Allah tidak akan datangkan ujian kepda seseorg tanpa menilai sejauh mana orang itu dapat melaluinya.
nasihatku kepada semua dan juga diri sendiri, ingatlah bahawa apabila kita diberikan sesuatu amanah jangan sesekali kita merasakan bahawa diri kita adalah yang terhebat! jangan pula kita tertipu dengan jeritan syaitan dan nafsu yang sentiasa mendorong kita melalui jalan yang menyimpang kepada jalan yang sebenar.
kepada barisan MT Persatuan Mahasiswa Sains UPSI, sama-samalah kita beristighfar dan menjalankan amanah ini dengan sebaiknya. lakukan segalanya bersebabkan Allah yang satu dan bermatlamatkan redha dariNya.
SALAM PERJUANGAN.................

"wahai hati, sedarlah bukan pandangan manusia yang kita cari. bukan juga pujian hamba yang kita dambakan tetapi kita harus ingat bahawa pandangan Allah dan pujian kasih sayangNya yang harus kita impikan selama ini UNTUK SELAMA- LAMANYA......."

0 ulasan: