? ??????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.6 (32 Ratings)??26 Grabs Today. 37456 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????Night Hearts (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (60 Ratings)??25 Grabs Today. 27354 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Julai 26, 2009

Usrati.....


salam...

emm td ana dah berkongsi dengan perkongsian ilmiah. sekarang ni insyaAllah jari-jemari ni masih giat nak menaip sesuatu. disebabkan ramai dalam kalangan bloggers yang menceritakan mengenai keluarga, ana pun tergerak hati untuk buat perkara yang sama. tetapi penceritaan ana ni bukanlah sesuatu cerita yang menarik kerana ana bukanlah datang dari kelurga yang hebat, tetapi ana sentisa berbangga dengan apa yang ana ada sekarang ini. setiap insan yang bergelar anak pasti akan mempunyai perasaan kasih dan cinta yang mendalam pada keluarga masing-masing. begitu juga dengan diri ini.

"dengan kehadiranku pada keluarga, aku harapkan satu sinar cahaya kegembiraan, keinsafan dan keimanan wujud dalam diri . aku sedar aku tidak mampu untuk mengubah sesiapa, namun aku yakin Allah lebih berkuasa untuk memilih yang terbaik untuk hambaNya. kehadiranku juga dalam keluarga diharapkan dapat menunjukkan sedikit sebanyak jalan yang seharusnya kita pilih sebagai hamba yang bertaqwa. tidak sama sekali aku menyatakan diriku adalah yang terbaik. namun, diriku masih berusaha untuk menjadi yang terbaik dalam keluarga.

mak ayah,

anak mu ini ingin sekali kita sama-sama merasai keindahan syurga, menikmati kesenangan akhirat, dipermudahkan urusan dunia. terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan kepada mu yang telah bersusah mendidik aku dengan didikn yang sempurna.

ayah,

walaupun dirimu tegas suatu ketika dahulu, namun itulah yang terbaik buat anak-anakmu agar kami dapat mengenali dan menguruskan hal dunia akhirat dengan sebaiknya.

buat bonda,

aku sangat berbangga dengan kesabaran dan kelembutan mu dalam mendidik anak-anak terutamanya diriku..kau ibu yang telah mengajarku erti berdikari dan erti mengahargai.

namun sekarang rasa bersyukur ku semakin bertambah kepada Allah dengan hidayah dan petunjuk yang telah Engkau berikan kepada keluarga kami. setiap saat aku berdoa dan bersyukur dengan apa yang telah engkau kurniakan ini. alhamdulillah.....3x

buat abang-abang dan juga kakak-kakak yang aku sayangi, sama-samalah kita mendoakan sesejahteraan ayah dan bonda kita malah seluruh keluarga kita agar sentisa dilimpahi dengan rahmat Allah dan kasih sayangNya.

berusahalah untuk menjadi yang terbaik wahai keluargaku....insyaAllah kita mampu...


(dari hati adikmu......buat keluarga tersayang)

0 ulasan: