? ??????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.6 (32 Ratings)??26 Grabs Today. 37456 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????Night Hearts (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (60 Ratings)??25 Grabs Today. 27354 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

April 22, 2009

ada lagi nak kongsi cerita ni...




Sebagai taaruf saya nak cerita sedikit tentang latar belakang saya...



alhmdulillah skrng saya sedang menuntut di bumi Allah UPSI...xlama lagi bakal jadi pendidik..insyaAllah...



belajar dlm jurusan pendidikan sains biology...minor pendidikan kimia insyaAllah...pada mulanya niat di hati ingin sangt mohon program AT35 (pendikan pengajian Islam), tp saya yakin saya lbh diprlukan dlm bidang yg saya dapat sekarang ni....pertamanya saya ingin mehohon maaf kepada semua pelawat n pembaca sekiranya bahasa yg saya gunakan ni agak xsedap didengar...



(klu ada la....)



emmm saya brasal dari kg tanjung setol. dekt ja dengan pekan pendang, kedah.emmm sepanjang study dkat upsi ni ramai yg tegur, loghat kedah yg saya gunakan sangt pekat....hmmm nak buat mcm mana yea....bila guna ja bahasa baku terus jadi kaku n xlancar nak cakap...masalah jgk ni kan...



apa pun insyaAllah akan aku perbaiki bahasa yg digunakan utk kepentingan bersama....



dalam menulis blog sekarang ni, saya masih berada dalam exam week...bnyk bnda lagi yg xstudy tapi perasaan nak wujudkan blog sendiri menguasai diri....alhamdulillah dah wujud pun blog sendiri.



berbalik kpd sesi taaruf, saya merupakan anak yg terakhir dalam family. nak kata manja 2 biasa la tapi tugas saya dalam family sangt besar n berat. namun saya yakin dengan adanya kesungguhan untuk mntarbiah diri n juga kluarga tersayang saya dapat mmberikan kebahagiaan yg sebenarnya pd keluarga.kita kena ingat yea, setiap drpada kita mmpunyai peranan masing2, peranan kita 2 sangt2 lah diperlukan untuk mnjadikan kehidupan kita ni sempurna....



sekiranya kita dilahirkan dalam sebuah keluarga yg sangat mnjaga tatatertib agama bersyukurlah...ttp sekiranya sebaliknya, kita lah yg perlu mengubahnya...keluarga adalah orang yg paling dekat dengan kita n kitalah yg bertanggungjawab kpd keluarga kita.....



(sayangi keluarga tanggungjawab bersama, jadikan Allah matlamat akhiri kita, cintakan tuhan bahagia selama lamanya...)

0 ulasan: