? ??????????????The Best Thing? ????? ?? ???Rating: 4.6 (32 Ratings)??26 Grabs Today. 37456 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????Night Hearts (Animated)? ????? ?? ???Rating: 4.7 (60 Ratings)??25 Grabs Today. 27354 Total Grabs. ??????Preview?? | ?? BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

April 24, 2009

SALAM SAIYIDUL AYYAM


alhamdulillah wa syukrillah......

Sehingga saat ini aku dpanjangkan lagi umur oleh Yang Maha Kuasa n Yang Maha Pemilik Allah swt. Dia lah yg berhak memiliki segalanya..
Ternyata apabila kita mmpunyai keazaman untuk melakukan sesuatu yg tinggi, insyaAllah segalanya pasti akan terlaksana dengan izin Allah.

Hmmm pagi ni aku terasa sangat tenang n nikmat ketenangan ini sesungghnya bknlah akan dapat dimiliki oleh setiap individu. tidak kiralah walau bnyk mana sekali pun harta, tinggi manapun pangkat, namun sekiranya nikmat ini tidak diberikan olehNya, pasti seseorg individu 2 tidak akan dapat merasainya....alhamdulillah 3x.....
Marilah sama2 kita beristighfar kepada Allah swt mudah-mudahan zikrullah kita dibalas dengan keampunan Nya.
Sebenarnya ana tengah sedih sekarang ni sbb xblh nak dengar rancangan kegemaran ana setiap pagi kat IKIM.huhu...susah sangat nak dapat siaran. So, sebagai inisiatif untuk hilangkan rasa sdih ni, ana ambil peluang tuk tulis blog..hmmm tapi blog ni mcm kosong ja kan.xsempat nak tambah bhn2 yg boleh tingkatkan keserian blog ni.insyaAllah akan diperbaiki selepas ni.
ok wallahua'lam.....jumpa lagi.

0 ulasan: